ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Αντί προλόγου ………………………………………………………………………………………………………….. 8
Τα θυμωμένα ποιήματα …………………………………………………………………………………………. 9
Ο ανήλιαγος της πόλης – <Ίαμβος>»…………………………………………………………………… 10
Μετά την κοινωνική αναμέτρηση – «Ίαμβος» ………………………………………………. 12
Πιότερο αγρογλυφικά στο χώμα – «Τερτσίνα» …………………………………………….. 14
Φλεγόμενοι, υπέρυθροι διαβόλοι – «Σονέτο» ……………………………………………….. 15
Μες στην τετράδα μου, εδώ στο δικέφαλο κύρος – «Τριολέτο» ……………. 16
Προ πολλού μισούσαν – «Τερτσίνα» …………………………………………………………………. 18
Στην οργή του χάους τα σχοινιά – «Ροντέλο» ………………………………………………. 19
Μυαλό – «Διονυσιακή σάτιρα» …………………………………………………………………………….. 20
Της εξουσίας οι αμάδες – «Μεσότονος» ………………………………………………………….. 21
Με μια κιθάρα στην ακρογιαλιά – «Τροχαίος» ………………………………………………. 22
Κυβερνών δημοκρατία εν ειρήνη – «Τετσίνα» ………………………………………………. 24
Το μακρινό μας μέλλον– «Σονέτο» ……………………………………………………………………… 25
Για κάποιους έρωτες ……………………………………………………………………………………………….. 27
Το κρυφό μας τραγούδι – «Δάκτυλος» ……………………………………………………………. 28
Μορφές του αετού – «Ανάπαιστος» …………………………………………………………………. 29
Στις αγάπες ιστορία – «Ομηρικό μέτρο» ………………………………………………………… 30
Bohemianism, έρωτας – «Μπαλάντα» …………………………………………………………….. 31
Σαν μια μόνο συρραφή – «Τροχαίος» ……………………………………………………………….. 32
Ζωγραφισμένο πρόσωπο – «Σονέτο» ………………………………………………………………. 33
Έωλος νους – «Τερτσίνα» …………………………………………………………………………………….. 34
Πώς χορεύει; στις απολαύσεις – «Τριολέτο» ………………………………………………… 35
Αυτήν την ζέστη του γυαλιού – «Τριολέτο» …………………………………………………. 36
Μωρό σε ζωγράφισα με στίχους – «Τροχαίος» ……………………………………………. 38
Τα ποιήματα δίχως ίσκιο ………………………………………………………………………………………. 41
Της νόρμας πια το σφρίγος – «Ροντέλο» ………………………………………………………. 42
Γύρω μας τρέχει ένα παιδί …………………………………………………………………………………….. 43
6
Οι μελωδίες μας παίζονται απ’ την ζωή – «Τριολέτο» ………………………………. 44
Σκεφτόμουν κάποτε – «Σονέτο» …………………………………………………………………………. 45
Η θεαματική τους έξοδος – «Παντούμ» …………………………………………………………. 46
Στο “Manifesto degli intellettuali antifascisti” – «Ροντέλο» …………………… 47
Στην πορεία της ζωής – «Βιλανέλα» ……………………………………………………………….. 48
Οι γιγαντιαίες μας φιγούρες – «Σονέτο» ………………………………………………………… 49
Η φωτιά που έκαιγε ονόματα ……………………………………………………………………………… 50
Παλίρροια στον νου που ζει όσα αγαπάς ……………………………………………………….. 52
Για κάποιαν επανάσταση ……………………………………………………………………………………….. 55
Ένα κίνημα για χώρο ανεξαρτησίας – «Ανακρεόντειο» …………………………….. 56
Αντιφρονούντες – «Παντούμ» ……………………………………………………………………………. 57
Σε κάθε ειρηνική γλυκιά πατρίδα ………………………………………………………………………. 58
Εκεί που κοιτάς χτυπάνε την ντροπή …………………………………………………………….. 60
Στον οδηγό βιωσιμότητας, Ellen Johnson Sirleaf – «Ροντέλο» ……………… 62
Warsaw Ghetto Uprising”, “Żydowski Związek Wojskowy (ŻZW) «Ροντέλο» …………………………………………………………………………………………………………………….. 63
Νοε 17. Αντίφας αντιφασισμού – «Ίαμβος» …………………………………………………… 64
Πάγωσε το γέλιο μας – «Βιλανέλα» …………………………………………………………………. 67
Ακροπατώντας ανάμεσα στις σκέψεις …………………………………………………………….. 69
Το ένα μέρος στο γραμμόφωνο – «Ίαμβος» ………………………………………………….. 70
Κάτι αρχίζει, σαν να ξεχύνεται – «Ίαμβος» …………………………………………………… 72
Στην θέση της στιγμής – «Τροχαίος» ……………………………………………………………….. 74
Στις μεταποιήσεις νεύμα – «Νόστος» ……………………………………………………………… 75
Συλλογές είναι όπως έχω δει σε έναν – «Τροχαίος» ………………………………… 76
Η φεγγαράδα στου Θεού τα βέλη – «Σονέτο» ……………………………………………….. 78
Οι αναγνωρίσεις μας – «Τερτσίνα» ……………………………………………………………………. 79
Πολιτών λυκόφως, εξήντα εννιά – «Τερτσίνα» ……………………………………………. 80
Δημιουργούν αισθήσεις– «Τερτσίνα» ………………………………………………………………. 81
Κατάληψη σ’ ερειπωμένους πύργους– «Σονέτο» ……………………………………….. 82
Έχουμε της μοναξιάς τα αντικλείδια – «Μπαλάντα» ……………………………….. 83
Ο επαναστατικός ρηξικέλευθος – «Παντούμ» ……………………………………………… 84
Στην σκόπιμη παραπληροφόρηση – «Παντούμ» …………………………………………. 86
Συνοδεύει τους κινδύνους – «Οκτάβα» ……………………………………………………………… 88
7
Στην υδρόγειο σφαίρα – «Οκτάβα» …………………………………………………………………… 89
Τα καλύτερα δρομολόγια – «Βιλανέλα» ………………………………………………………….. 90
Του χαοτικού εφευρετικού κανόνα – «Βιλανέλα» ………………………………………. 91
Ο πλουραλισμός θα ‘ναι των νοητών – «Βιλανέλα» …………………………………… 92
Οι κοσμικές ακτίνες – «Ρουμπάι» ……………………………………………………………………… 93
Τα βλέμματα μειώνονται – «Ρουμπάι» ……………………………………………………………. 94
Σαν σκιάχτρο, κάνεις την πυξίδα – «Τριολέτο» ……………………………………………. 95
Στον τίτλο 2014 Ukrainian revolution – «Τριολέτο» ……………………………………. 96
Στην συνέχεια του Aparicio Saravia – «Τερτσίνα» ……………………………………… 97
Μιας μαντινάδας, ονειροπαγίδα – «Τερτσινα» ……………………………………………… 98
Τα ανούσια του δέρματος, του νου – «Σονέτο» …………………………………………. 99
Δυσαρμονία – «Ακροστιχίδα» ………………………………………………………………………………100
Των κυκλοφορημένων δράκων – «Σονέτο» …………………………………………………….. 101
Μες στα γνωστά παράδοξα – «Παντούμ» ……………………………………………………… 102
Του εργάτη, Benjamin Disraeli – «Οκτάβα» …………………………………………………… 103
Πάρε όλο το μυστήριο – «Οκτάβα» …………………………………………………………………… 104
Γύρω τους οι στάχτες ζουν – «Ρουμπάι» ………………………………………………………. 105
Από τα φύλλα σταγόνες – «Ρουμπάι» …………………………………………………………….. 106
Καρδιές σαν αχαρτογράφητα νησιά – «Μπαλάντα» ………………………………….. 107
Άθικτη ελπίδα σαν βουλοκέρι ……………………………………………………………………………… 108
Δραματική επεξεργασία ………………………………………………………………………………………… 110
Της αστικής ζωής μας διασκεδαστές …………………………………………………………….. 111
Χαϊκού …………………………………………………………………………………………………………………………… 113
Σελίδες από ………………………………………………………………………………………………………. 114 ~ 117
 

TYPES OF LIBERALISM

Τίτλος: Ο ανήλιαγος της πόλης

Πνευματικά δικαιώματα: Σωτήρης Τσατταλιός

Δημιουργία – Εκτύπωση – Καλλιτεχνική επιμέλεια- έκδοση:

Παγκόσμιο Ινστιτούτο Ελληνικού Πολιτισμού «Έλξευσις»

Ιστοσελίδες: www.elxefsis.com / www.elbooksgr.com

e- mail: elxefsis@gmail.com / elxefsis.books@gmail.com

Βόλος – Γαλλίας 73 – Τ.Κ. 38221 / Τηλ: 24210 20038 – 698 80 85 300

Εξώφυλλο: Παναγιώτης Άγγελος

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση ή αναπαραγωγή του παρόντος έργου στο σύνολο της ή τμημάτων του με οποιονδήποτε τρόπο, καθώς και η μετάφραση ή διασκευή του ή εκμετάλλευσή του με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγής έργου λόγου ή τέχνης, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2121/1993 και της Διεθνούς Σύμβασης Βέρνης – Παρισιού, που κυρώθηκε με το ν. 100/1975. Επίσης, απαγορεύεται η αναπαραγωγή της στοιχειοθεσίας, της σελιδοποίησης, του εξωφύλλου και γενικότερα της όλης αισθητικής εμφάνισης του βιβλίου, με το άρθρο 51 του ν. 2121/1993.

ISBN: 978-618-84812-2-0