Anti-fascist Antifa I. Όμως το υψηλότερο βιοτικό επίπεδο διευκολύνει τις ζωές μας…
Άρθρο του Σωτήρη Τσατταλιού
Ο γονέας δίχως την επιμέλεια, την αυτεξουσιότητα, έχει τα ηνία… κάνει μια παθιασμένη παράκληση για την παρακώλυση, με τα κατασκευασμένα μιάσματα και το εξαιρετικό χιούµορ του αποδοκιμαστικού και του μαλακού τυριού… χωρίς το κόστος της δημόσιας δαπάνης.
Σαν το υποκείμενο για τον περιορισμό με τις ανεκπλήρωτες υποσχέσεις, τον περιορισμό των δικαιωμάτων, αλλά πάντα με τις ανεκπλήρωτες υποσχέσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων, ώστε να χρησιμοποιήσει την εκμετάλλευση, τη δέσμευση για την κατάχρηση και τον σφετερισμό, βγαίνοντας εκτός της πραγματικότητας των φιλελεύθερων… και μετά στην αντιπολίτευση, λες και είναι για τον εαυτό του.
Είναι των γκουβέρνων του υπόκοσμου ή με τον υπόκοσμο τους των θηριωδών του κάθε ζωώδους. Έτσι κατασκευάζουν τις φωνές του κόσμου της όμοιας διαλογής… και τους καλλιτέχνες, τις ψωνάρες, ο καθένας κατηγορεί το κτήνος του αλλουνού έχοντας το δικό του που πρέπει να βγει λάδι… παρ’ όλ’ αυτά (!) καταγγέλλει.
Είναι των γκουβέρνων, το μόνιμο παιδαρέλι, το φορτικό σαμάρι σας, με την ηλίθια -της νόησης- ψευδο – αντίδραση του ψευδομάρτυρα για τον ψευδαπόστολο πολιτικάντη.
Έτσι είναι και η αστυνομία… με “Greek mafia”.
Ήταν και οι Τσέτες (Çetes) της αταξίας οι ληστές σε συνεργασία με την Τουρκική Χωροφυλακή (Jandarma Genel Komutanlığı), με Special Organization (Ottoman Empire) και Turkish National Movement – Mustafa Kemal Atatürk, για τη διατήρηση της δημόσιας τάξης με τις βιαιοπραγίες, τους βιασμούς και τις γενοκτονίες. Και κάθε χούντα του ιμπεριαλισμού ή του υποτιθέμενου αντιιμπεριαλιστικού κινήματός τους.
Έτσι θα ‘ναι και της ασημαντότητας οι παθολογικές ζήλιες, οι κακεντρεχείς ζήλιες θα αυτοκαθορίζουν από τον εαυτό τους και τους άλλους, για μια κοινή προσέγγιση που θα σε μεγαλώνει.
Όμως το υψηλότερο βιοτικό επίπεδο διευκολύνει τις ζωές μας, είναι η καλή ποιότητα της ευημερίας, της ζωής, της πνευματικής ζωής, της πολιτιστικής ζωής, ο ξεκούραστος τρόπος της ζωής δίχως το καθημερινό άγχος, θα έχουν τον ελεύθερο χρόνο της προσφοράς για τη διασκέδαση, την ενασχόληση ή ν’ απασχολούνται σε διάφορες δραστηριότητες. Θα έχουν το αίσθημα της ευθύνης, δωρεάν ιατρική περίθαλψη, πλήρης ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, δωρεάν εκπαίδευση, το αίσθημα της ευθύνης για τις σχολικές υποχρεώσεις, και σε ό,τι ακολουθεί την καθημερινή φροντίδα. Οι εξασφαλισμένοι ή οι ασφαλισμένοι είναι τα προστατευόμενα μέλη του συμπεφωνημένου ωραρίου των ημερών -ή θα προσυπογράφουν τη συμφωνία αναμεταξύ τους- από το πενθήμερο, το εξαήμερο της εβδομάδας που είναι λιγότερες ώρες από ένα δεκάωρο, το εννιάωρο ή ακόμη και το οκτάωρο, με τις συμβάσεις του κανονικού ωραρίου… και της καινοτομίας.
Δίχως τις λεγόμενες δωρεές ενώ ζεις σαν τον σκλάβο θεωρώντας το υποχείριο, αυτός είναι και ο λόγος όσον αφορά την κατοχή της δικτατορίας και κάθε δικτατορία της λιμοκτονίας, και τα κρυφά ή τα ανεκδήλωτα συσσίτια, ενώ όλοι είναι το στήριγμα των φόρων,
για όλους όσους δεν είναι της υποστήριξης της, της τριτοκοσμικής (!) μεγαλοπρεπούς δικτατορίας και της μεγαλοδωρίας με την πρόνοια της απρονοησίας. Δίχως την άνεση, αλλά με τη ραγισμένη πάθηση ο κάθε αποχαυνωμένος είναι με το σύνδρομο των περιοχικών φασισταριών, οι θιασώτες των φασιστών πάντα μεταφέρουν το επίθετο τους σε αυτούς που δεν είναι, και τα κύρια συμπτώματά τους, στην ουσία είναι η υπογραφή, η πληρωμή, για τον χαρακτηρισμό τους, δεν είναι ανάγκη να καταλήγουν μαλάκες γι’ αυτό που είναι και… -για τον λόγο ότι έχεις την ελευθερία να λες και να είσαι- γι’ αυτό που δεν είναι. Όταν δεν είσαι… παρερμηνεύεις μες στην παράνοια σου. Απομακρύνοντας, σαν την ατομική ενέργεια και τα ανδράποδα των δουλοπρεπών της αριστεράς που αιχμαλωτίζουν τις ιδέες, αν και δεν είμαστε για τη σοσιαλδημοκρατία, είμαστε ενωμένοι με τα μεταλλαγμένα της “Bourgeois socialism” σε Right-wing socialism, ο δεξιός σοσιαλισμός θα ‘ναι για τη σοσιαλδημοκρατία την “Κεντροαριστερά” – “Centre-left politics” -στο πολιτικό φάσμα δεξιά – αριστερά- καθώς λένε και ο Strasserism, Nouvelle Droite, και για τα μεταλλαγμένα της Alt-right (η εναλλακτική δεξιά) των φασιστών, που αιχμαλωτίζουν τις ιδέες… απομακρύνοντας.
Συνοψίζουμε, για να δεις σε ποιο στάδιο βρίσκεται το στήριγμα των φόρων, δίχως να ‘ναι πάντοτε το στήριγμά τους στους φόρους υπέρ του κράτους που θα ‘ναι των εξαιρέσεων σε σχέση με τα αγαθά και τους πόρους, την πρόνοια ή τη σωφροσύνη της μέριμνας. Γιατί… καθισμένη στο τραπέζι θα αντιμιλήσει, δίχως τις μεγάλες απώλειες των κρατικών εισοδημάτων και των εξόδων με την ευρηματικότητα του παρελθόντος στις πολλαπλές διαστάσεις τους. Με το ξεκίνημα των υψηλόμισθων… που θ’ ανέβουν από το άνοιγμα των υποδομών για τις εργασίες, με την προστασία για τους κανόνες των δικαιωμάτων και των υποχρεωτικών πληρωμών των πολιτών, πρέπει να στηρίζουν τα δικαιώματα των πολιτών, των εργατών, των ιδιωτικών, των επιχειρηματιών…
Έτσι, βγαίνει στη συνύφανση με τα κοινωνικά προβλήματα που ξεχωρίζουν για τους αντικειμενικούς και θα στοχεύουνε στη γενική, τη συγκεντρωτική σημασία για τη σπουδαιότητα των ισοτήτων, της ισονομίας και της δικαιοσύνης. Της ισονομίας των δικαιωμάτων στις ελευθερίες, στις ελευθερίες προς τον γάμο, το διαζύγιο, τα ίσα μ’ εκείνα των γυναικών που είναι ο κύριος τομέας. Τα δικαιώματα των κατοικιών, των θρησκευτικών, των άθεων, των αθεϊσμών, των δαιμόνων, των εωσφορικών, των πολιτικών. Τα δικαιώματα στις ελευθερίες της παιδείας, για τον σεξουαλικό προσανατολισμό (Σεξουαλικός προσανατολισμός) των ετεροφυλόφιλων, των αμφιφυλόφιλων, των ασεξουαλικών, των φυλομεταβάσεων (Τρανσέξουαλ ή Transgender) των ομοφυλόφιλων, στις ελευθερίες προς τον γάμο, το διαζύγιο, για τη σπουδαιότητα των ισοτήτων του ενιαίου τρόπου. Σε όλο το πλήθος δίχως το μερικό, δίχως τη μειονότητα, για όλους και για όλα με τον δικαιωματικό τρόπο.
Εμείς… τα ετεροφυλόφιλα άτομα που αποκαλούνται στρέιτ, (straight) για τον χαρακτήρα είναι όλοι. Είναι ωραίο να ζούμε όλοι με τον σεβασμό, με τα δικαιώματά μας, χωρίς τις προσβολές ο ένας προς τον άλλον, για να προχωρήσει κανείς στη ζωή του με τον σεβασμό. Η δημοκρατία είναι τα δικαιώματα, τα δικαιώματα είναι οι ελευθερίες της λευτεριάς… των κινήσεων στη ζωή μας υπολογίζοντας τους γύρω μας. Δεν είναι πάντα επιλογή, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα του σεξουαλικού προσανατολισμού.
(Σε όλους και για όλα είναι οι ανώμαλοι, οι αφύσικοι, σε όλους και για όλα είναι οι ομαλοί, οι φυσικοί, έτσι είναι και το τεχνητό του φυσικού, σε όλους και για όλα είναι η γέννηση της φύσης και θα βλασταίνουν με την ομαλότητα.)
Όλα αυτά τα προβλήματα των δικαιωμάτων πρέπει να θέτουν ένα μεγάλο ερωτηματικό, ένα γιατί, στα έργα της ανθρώπινης προσωπικότητας. Όπως τα ζεις, έτσι πολλές φορές τα διαβάζεις με τις συμβουλές, για να μαθαίνεις πρώτα να τα διαβάζεις καλύτερα, και τα βιβλία να βάλεις εκεί που φυλάσσονται, εκεί για τον κόσμο μας, και μετά θα βάζουμε τον κόσμο μας στην ενημερωτική σύσκεψη. Είμαστε πολυμερείς στις σκέψεις, για τους τρόπους της ζωής, τους χαρακτήρες, αυτός ο περίφημος διανοητικός πολιτισμός, σου μιλάει, σου λέει: «Σου βάζω τους άλλους όρους, για να είμαι ο νοητός, και στις γενικές ιδιότητες. Έτσι ξεχωρίζει ο δημοκρατικός κόσμος των πολιτών, εφαρμόζοντας έστω τα βασικά του θεμελίου».
Πώς είναι ο πολιτισμός; Για να λες ότι είσαι των πολιτισμένων, είσαι της κουλτούρας (Culture) ή της υποκουλτούρας (Subculture), με το Λαϊκό, το παραδοσιακό τραγούδι, με BDSM, Blues, Electric blues, Hippie, Goth subculture, Motorcycle club, Skinhead (ταραχοποιός) Hip hop (culture) Grunge, Nu metal, Heavy metal subculture, Cosplay, Industrial music, Punk rock, Rock music, Classical music, Punk subculture, και με μοϊκάνα, και Μοϊκανοί (Mohicans) ή Ο τελευταίος των Μοικανών (The Last of the Mohicans από τον James Fenimore Cooper) και πολλά άλλα. Και όχι της ψευτοκουλτούρας ή της αντικουλτούρας η κουλτούρα.
Πώς είναι ο πολιτισμός ή ο λαϊκός, όχι του λαϊκισμού, για να λες ότι είσαι καλά σε μια ευχάριστη ζωή, ακόμα και όταν λες πως δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει κάθε είδος… της κακοποίησης, της σωματικής, της περιουσίας, της λεκτικής, της ψυχολογικής, της σεξουαλικής, της ρατσιστικής κακοποίησης, που θα ‘ναι σαν την ηλεκτρονική απειλή για τις απαιτήσεις των μαστιγίων που ματώνουν. (Όμως μπορεί να γίνει πιθανή για την απώθηση της επιθετικής ενέργειας.) Όλα έχουν κάποια όρια στην ανεκτικότητα, όταν οι πράξεις σου υπερβαίνουν τα όρια του άλλου, υπερβάλλουν για την κακοτυχία, είναι το υπεραισθητό του ακατανόητου και της εθελοτυφλίας, έτσι θα δούμε να παραχωρείς τα δικαιώματα -θα κάνουμε πως δε βλέπουμε το δικαίωμα της χρήσης για την αποχώρηση από το αδιέξοδο στη δικαιοσύνη- για να σου κάνουν ό,τι θέλουν στις τέσσερις εποχές.
Πώς είναι ο πολιτισμός ή ο λαϊκός, όχι του λαϊκισμού, για να λες ότι είσαι καλά σε μια ευχάριστη ζωή.
Όλη η Ελλάδα είναι ένα και όλη η γη, όλη η γη στην αλληλοβοήθεια, όλοι θα είμαστε διαφορετικοί στην ισότητα και…
-πώς είναι της συμπαράστασης; Μέχρι πού πάει η σκέψη σου, και πόσα περιλαμβάνει όταν σπας τις αλυσίδες της διεθνούς και της κοινωνικής ζωής. Όπως όταν αντιστρέφεται και χάνεις το συμφέρον σου, προς το συμφέρον σου αλλάζεις τη σκέψη σου μόνο στιγμιαία, και αρχίζεις ν’ αναζητάς βοήθεια, και τότε βλέπεις τη λάθος σκέψη σου απέναντί σου να σε προκαλεί, στο πλαίσιο του γνωστικού πεδίου. Έτσι είστε γενικά ακόμα και σε μεγάλο κύμα των προσφύγων, των νόμιμων μεταναστών και προς το κύμα των λαθρομεταναστών. Λαθρομετανάστες υπάρχουν και θα υπάρχουμε, μαζί μ’ εμάς στα χρόνια των εποικοδομητικών, και τα μεγάλα κύματα των προσφύγων που τα προκαλείς εσύ δίχως τη θέλησή τους.
Παραδειγματικά, ο πόλεμος, ο εμφύλιος ή ο πόλεμος των εχθροπραξιών και των απόψεων σε όλα τα θέματα, είναι εκεί που πρέπει να μπει η καρπέτα για το δικαίωμα στο άσυλο, την αλληλεγγύη. Ακριβώς, ο λεγόμενος «ρασιαλισμός» και οι ιδρυτές τους στη χρήση του ρατσισμού που ακολουθεί το ίδιο μεγάλο κενό και όταν αντιστρέφουν οι ρόλοι, για μια ακόμη φορά είναι ανάμεσα τους οι σταλμένοι τρομοκράτες, απαγορεύεται η είσοδος ή η έξοδος από τη χώρα τους, ο λόγος είναι η κατοχή της κάθε δικτατορίας, εκεί που στο μεγάλο τρόμο χτυπάει ο συναγερμός για την τρομοκρατία… όπως έχει ξαναγίνει δε χάνεις, δε χάνεις τους ελεγκτές.
Δεν μπορούν να είναι όλοι σαν τους αντάρτες μας, επαναστάτες για τον ανταρτοπόλεμο, για μια ένοπλη αντιπολίτευση, απέναντι σε μια σύρραξη του σκληρού πολέμου, χωρίς να ξεχάσουμε τον δικό τους ηρωισμό, και τη σωτηρία για τα παιδιά. Καταπολέμηση του ρατσισμού και των διακρίσεων της ανθρωπότητας, ακόμα και λόγω της ηλικίας, για τον ύψιστο βαθμό των ψυχών που έφτασαν στη χώρα, από τη μεγάλη φιλοξενία να βγει η τροφή από το κελάρι. Μαζί και τα παραδείγματα που δείχνουν τη σημασία του θέματος, ο καταμερισμός σε δράση των αποφάσεων και των άλλων πράξεων, των θετικών ή των λογικών.
Όταν βλέπουμε τον εγκλωβισμό των ανθρώπων από την έλλειψη της εργασίας, την ανεπάρκεια της φροντίδας για τα θέματα όπως αναπηρία, την έλλειψη του φαγητού, για τους χρήστες των ναρκωτικών, την εκμετάλλευση των παιδιών, τη σωματεμπορία, τη δουλεμπορία -τι πρέπει να προσέχουν;
Το επικίνδυνο λαθρεμπόριο είναι όπως ρίχνουν τις φόλες, θα περνάει από το στομάχι και θα τονίζουνε το ρευστό τους. Όπως όταν πληρώνεις τους φόρους χωρίς τη φανέρωση για την τελική ευθεία, θα περνάει από το στομάχι τους και θα τονίζουνε το ρευστό σου. Όπως όταν θα κάνει την υπερβολή… δίχως την απορία και δίχως την αντίδρασή σου, όλα θα ‘ναι αποπνικτικά για τον λόγο και την κοινωνία. Όπως όταν θα βάζουνε τα μέσα της κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα για τη δική τους ρύθμιση, θα ‘ναι για να σε βγάλουν από την πορεία των γεγονότων με την προβοκάτσια.
Το μοναδικό, το ανώτερο, ποιοτικά με το δεξί των κοσμικών, είμαστε ενωμένοι… κοινοβουλευτική δημοκρατία, δεν είναι το μεγάλο, με το δεξί για Republic (Plato), Plato’s political philosophy, είναι οι αντίπαλοι της ίδιας μεριάς… Aristotle – Political (Empire). Mary Shelley, Frankenstein and politics.